Strive to be happy
  • Grey Facebook Icon
  • Grey LinkedIn Icon
  • Grey Instagram Icon

© Vascobelo 2019. All rights reserved.

Finance/HR administrator

Amsterdam

Wie zijn wij?
Vascobelo is een jong, snelgroeiend en exclusief Belgisch koffiemerk dat de laatste jaren aanzienlijk is gegroeid. Wij distribueren koffiebonen, serveren koffie bij evenementen en hebben door het hele land sfeervolle brasseries. Momenteel hebben wij 20 locaties verspreid over Nederland en twee locaties in Barcelona waar we met 175 collega’s een succes van maken. Onze doelstelling is om 2024 te groeien naar 200 locaties in meerdere internationale markten.

 

Vascobelo is niet alleen een koffiemerk, maar een totaalconcept. De inrichting van onze brasseries staan voor de Vascobelo ervaring: elegant en authentiek. Het is een plek waar je kan genieten van alles waar onze koffie voor staat: het samen komen met vrienden, het uitwisselen van ideeën en om gelukkig te zijn.

 

Hoe ziet jouw rol als finance/HR administrator eruit?

In deze functie zorg je samen met het finance- en HR team ervoor dat de (financiële) administratie op rolletjes loopt. In deze functie houd je de dagelijkse boekhoudkundige stromen bij in ons boekhoudpakket Exact Online van verschillende administraties binnen Vascobelo. Daarnaast ben je veel bezig met contractmanagement. Het is belangrijk dat je accuraat en secuur te werk gaat, overzicht kunt behouden en het tevens een uitdaging vindt de administratie te blijven optimaliseren passende bij onze verdere groei. Je wordt onderdeel van het finance- en HR team, maar zal ook nauw samenwerken met andere afdelingen binnen onze organisatie.

 

Je werkzaamheden bestaan grotendeels uit:

  • Het zorgdragen voor een tijdige, juiste en volledige registratie van inkoopfacturen;

  • Het verwerken van bank- en kasmutaties;

  • Het opstellen van facturen;

  • Het opstellen van arbeidscontracten;

  • Het verwerken van personeelsmutaties;

  • Gedegen debiteurenbeheer;

  • Mailverkeer bijhouden en vragen beantwoorden van collega’s;

  • Het controleren van grootboekrekeningen, aansluitingen tussen grootboek, subadministraties en tussenrekeningen;

  • Officemanagement gerelateerde taken (zoals het bestellen van boodschappen en/of kantoorartikelen).

 

Wat kenmerkt jou?

Je bent een gemotiveerde teamspeler en kunt goed schakelen tussen alle afdelingen. Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau en hebt een relevante opleiding afgerond (in de richting van financieel administratief/boekhouden/HR/accountancy etc.). We zoeken iemand die een flexibele instelling heeft, doorzettingsvermogen, ordelijk is en goed zelfstandig kan werken. Daarnaast beschik je over relevante werkervaring in de richting van finance/HR en heb je aantoonbare boekhoudkundige werkervaring met boekhoudsystemen zoals Exact en officepakketen. Tot slot beheers je de Nederlandse- en Engelse taak goed (zowel spreken als schrijven).

 

Wat bieden wij jou?

  • Je gaat deel uitmaken van een enthousiast en hardwerkend team;

  • Passende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Een leerzame werkomgeving en ruimte voor ontwikkeling;

  • De kans om mee te denken met de groei van het bedrijf;

  • Er worden leuke activiteiten en evenementen georganiseerd;

  • Tot slot elke dag de lekkerste koffies!

 

 

Interesse? Reageer dan via jobs@vascobelo.be ter attentie van Yara van Oeffelt.